ویاناویانا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

viana

اتفاقات مهم در ورود به 10 ماهگی

1390/9/14 0:31
نویسنده : مامان سمیه
927 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم 10 ماهگی مبارک باشه الهی قربونتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت برم ناز ناز مامانی .

ویانای دلبندمون سه شنبه 10 آبان دوتا دندان دیگه در آورد در ردیف بالا و رکورد تعداد دندان هایش را به 8 رساند . عزیززززززززززززززززززززززززززززززززززمی .

ویانا جون خیلی دوست دارم عزیزم روز پنج شنبه ٢٢ ابان١٣٩٠ ساعت ٢١ شب مامان رو بسیار غافل گیر و خوشحال کردی یکی از بهترین لحظات زندگی من ثبت شد ویانا وقتی که شسته بودمش خیلی خوشکل و ناز گفت مامان مامان ........ وااااااااااااااااااااااااااااااای اونقدر خوشحال و دستپاچه شده بودم که یادم رفته بودم باید لباستو برت کنم فقط می گفتم جان دلم عزیزم یکبار دیگه بگو مامان . اون لحظه واقعا احساس کردم مامان هستم . الهی شکر .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به viana می باشد